Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillroom Habibi. Meer weten? Ontdek meer
Chantal
24 jun 2026 om 23:32
we bestellen wel vaker hier, maar vandaag kwam het eten maar miste mijn saus, die zou nog bezorgd worden, na 25 min kwam de saus, ondertussen was ons eten op, als we hadden gewacht was het koud geweest. en dan zegt de bezorger moet u het maar opwarmen.
Natasja
20 jun 2026 om 21:24
Het was heerlijk
Mahdi
15 jun 2026 om 20:25
Het eten was echt heerlijk!
De smaak was perfect en alles was vers en goed bereid. Ik heb er echt van genoten. Zeker een aanrader, ik kom hier graag nog een keer terug!
liesbeth
14 jun 2026 om 19:06
Smaakt goed
Sebastian
6 jun 2026 om 21:17
geschmacklich maximal schlecht
Jenny
3 jun 2026 om 19:02
het was erg zout dat is niet goed zoveel zout .
Hollander
1 jun 2026 om 18:21
Oei oei oei, beide pizza's waren zwart verbrand van onderen, in het midden was het deeg rauw. Klein laagje friet erbij, boordevol kruiden. oftewel niet eetbaar. Érg jammer, dat was niet voor herhaling vatbaar!
Laura
31 mei 2026 om 23:02
Top
Ben
29 mei 2026 om 23:53
Snel bezorgd en was lekker!